جوان سیتی
جوان سیتی

بی ترمز ها
منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
اسفند 1391
بهمن 1391
نويسندگان
حمیدرضا حسنی
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 16329
تعداد مطالب : 333
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

i

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

تعبیر خواب آنلاین

فال حافظ


داستان روزانه

 weather>کد نمایش آب و هوا
اگر من در دربی بودم پرسپولیس می‌باخت  <-PostCategory-> 
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاید اگر من در دربی بودم پرسپولیس بازنده می شد.
 

حضورش در دربی 76 شاید می توانست بر جذابیت های این بازی بیفزاید اما مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی دربی را از حضورش محروم کرد تا او از قاب تلویزیون شاهد تلاش سرخابی‌ها در داخل زمین باشد آن هم در حالیکه در ورزشگاه هواداران پرسپولیس پیراهن او را بر تن کرده بودند و نامش را فریاد می زدند.

علی کریمی این روز ها از فوتبال دور است و بیشتر وقت خود را صرف مداوای صلیب پاره شده پایش می کند. او در خصوص آخرین وضعیت خودش گفت: با تشخیص پزشک نباید به پایم فشار بیاورم به همین دلیل به آب در مانی و فیزیوتراپی مشغول هستم. شرایطم نسبت به قبل بهتر شده است اما هنوز نمی توانم تمریناتم را آغاز کنم . حتی دکتر اجازه دویدن را هم به من نمی دهد.

وی در پاسخ به این سوال که از چه زمانی می تواند تمرینات خود را از سر بگیرد بیان کرد: زمانش مشخص نیست. باید یکی دو هفته دیگر از مراحل درمانم بگذرد تا بعد از مشورت با پزشک معالجم در این خصوص تصمیم گیری کنم . اما آن چیزی که مشخص است فعلا باید استراحت کنم تا پارگی رباط صلیبی ام بیشتر نشود.

کریمی در ادامه عنوان کرد: خودم دوست دارم همین امروز تمریناتم را آغاز کنم ولی باید با احتیاط و در زمان مناسب این کار را انجام بدهم . عجله در این کار می تواند برای من عواقب ناگواری به همراه داشته باشد.به همین دلیل عجله ای ندارم .

کریمی که غیبتش در ترکیب سرخپوشان در عملکرد آنها تاثیر منفی گذاشته است درمورد غیبتش در دربی 76 گفت: بازی دلچسبی نبوداما زیاد هم بد نبود. دو تیم موقعیت این را داشتند که بتوانند دروازه حریف خود را باز کنند اما بی دقتی مهاجمان باعث شد تا این دربی هم مساوی تمام شود تا هواداران دو تیم ناراضی به خانه های خود بازگردند.

وی در خصوص عملکرد پرسپولیس در این بازی گفت : نیمه اول بچه ها خوب بازی نکردند اما در نیمه دوم توپ و میدان در اختیار بازیکنان پرسپولیس بود. به خصوص در دقایق پایانی بازی که اگر بازیکنان پرسپولیس دقت می کردند می توانستند کار را تمام کنند .

کریمی در پاسخ به این سوال که غیبتش در این بازی تا چه اندازه در عملکرد پرسپولیس تاثیر منفی داشت و اگر او بود پرسپولیس می توانست استقلال را شکست بدهد،‌ گفت: اگر من بودم شاید پرسپولیس دربی را می باخت . این حرف درستی نیست. نبود یک بازیکن نمی تواند در روند یک تیم تاثیر منفی زیادی بگذارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در شنبه 14 بهمن 1391برچسب:,ساعت 17:30 توسط حمیدرضا حسنی |
مطالب پيشين
» رویانیان استقلالی یا پرسپولیسی بودن احمدی‌نژاد را لو داد
» پولدارترین فوتبالیست‎های جهان
» تاریخ و محل تولد اكثر هنرمندان كشور
» سال تولد و میزان تحصیلات بازیگران معروف ایران
» رعایت این نکات هنگام مطالعه الزامیست
» داروی بسیار خطرناک در شب های امتحان
» عادت های غلط ما ایرانی ها در رانندگی و نگهداری ازخودرو
» تولید دستگاه تزریق انسولین بدون استفاده از سرنگ
» 5 ويتامين مخصوص آقايان
» چربی های شکم و پهلو را آب کنید
» فردوسي پوربرادرم چهار سال است از آلمان برگشته ؛ قلعه نويي را به خدا واگذار مي‌كن
» آزار زنان در آسانسور توسط مرد هوسران
» خبر ویژه : خداحافظی جادوگر از فوتبال در دوبی !
» داروخانه پروردگار
» آشنایی با 7 ماده غذایی چربی‌سوز
» هشدار :لطفاً توجه کنید و به دیگران اطلاع دهید !
» تاثیر ساعات مختلف خواب شب در سلامتی
» دانستنی های بامزه
» 9 دانستنی جالب
» 10دانستنی های علمی





موضوعات
ورزش
طنز
پزشکی و سلامت
داستان کوتاه
جالب و خواندنی
آشپزی
اس ام اس
اخبار هنرمندان
مذهبی
پيوندها


(¯`·.¸¸.·'♥ آرزوها ♥'·.¸¸.·´¯) ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوان سیتی و آدرس javan.city.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

لىىک
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com